GRACHO

OBSŁUGA ABONAMENTOWA

Gracho24 obsługa informatyczna

Dlaczego warto?

Branża IT jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki w ostatnim czasie, a wynagrodzenia i oczekiwania pracowników są bardzo wysokie. Zorganizowanie nowego działu IT w swojej firmie, zakupienie niezbędnego sprzętu i zatrudnienie wykwalifikowanej osoby to wysokie koszty. Z kolei my jako zespół pasjonatów informatyki jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie w rozsądnej cenie. Mamy niezbędny sprzęt, doświadczoną i wyszkoloną kadrę, a co najważniejsze warunki umowy ustalane są indywidualnie.

Dlaczego warto?

Istnieje wiele powodów, dla których warto rozważyć usługi obsługi informatycznej w formie abonamentu. Oto kilka z nich:

  1. Stała opłata – pozwala na dokładne oszacowanie kosztów i uniknięcie nieprzyjemnych niespodzianek finansowych.
  2. Redukcja kosztów – Usługa w formie abonamentu może zaoferować niższe koszty w porównaniu z tradycyjnym podejściem do informatyki, ponieważ firma obsługująca posiada specjalistów i narzędzia do zarządzania technologią, co pozwala na efektywniejsze i tańsze korzystanie z infrastruktury informatycznej.
  3. Wysoka dostępność – może zapewnić szybką dostępność do usług, dzięki czemu problemy techniczne mogą być szybciej rozwiązane, co minimalizuje wpływ na pracę firmy.
  4. Profesjonalna obsługa – Firma oferująca usługi w formie abonamentu zatrudnia specjalistów z wiedzą i doświadczeniem w zakresie informatyki, którzy mogą zapewnić profesjonalną obsługę, doradztwo i wsparcie dla wszystkich problemów związanych z technologią.
  5. Bezpieczeństwo danych – zapewnia regularne aktualizacje oprogramowania, kopie zapasowe i zabezpieczenia przed zagrożeniami, co minimalizuje ryzyko utraty danych.
  6. Skalowalność – co pozwala na dostosowanie usług do zmieniających się potrzeb firmy.

BEZPIECZEŃSTWO

Stosujemy  najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jesteśmy zarówno szkoleniowcami jak  i uczestnikami wielu szkoleń. Można powiedzieć, że jesteśmy paranoikami  w zakresie bezpieczeństwa. Często próbujemy zarażać tą paranoją naszych  klientów, gdyż uważamy, że w tym przypadku niesie ona same korzyści.  Wdrażanie właściwych nawyków takich jak podwójne uwierzytelnienie,  niemożliwe do zapamiętania hasła różne dla każdego serwisu  internetowego, hierarchia dostępów, bezpieczna wymiana danych (nie tylko  poufnych) podczas realizacji usług i nie tylko… oraz wiele innych, jest  według nas bardzo lukratywną inwestycją we własny spokój i dobrobyt dla  każdej osoby i firmy.  

Gracho24 abonament
Gracho24 abonament

POUFNOŚĆ

Podpisujemy  z naszymi klientami klauzule o zachowaniu poufności przedsiębiorstwa  oraz uświadamiamy wszystkich członków naszego zespołu oraz osoby  przebywające w naszym środowisku tymczasowo w tym zakresie.  Bezpieczeństwo danych jakie są nam udostępniane jest naszym absolutnym  priorytetem oraz punktem honoru. Jeszcze nigdy nie miała sytuacja, w  której doszłoby do kompromitacji z naszym udziałem. Kluczowymi  wartościami każdego członka naszego zespołu, na które zwracamy  szczególną uwagę podczas naborów są uczciwość, profesjonalizm i  lojalność.

WSPARCIE WTEDY, KIEDY POTRZEBUJESZ

Niektórym  naszym klientom z różnych przyczyn zależy, aby wszystkie problemy  rozwiązywane były zawsze na miejscu. Częściej jednak forma pomocy nie ma  to większego znaczenia, czy to telefoniczna, czy połączenia zdalne, o  ile jest skuteczne. Aby sprostać potrzebom naszych partnerów ustaliliśmy  w zespole dyżury, przez co możemy zagwarantować dostępność pomocy  naszych specjalistów właśnie wtedy, kiedy jest ona potrzebna.

Gracho24 obsługa abonamentowa
Gracho24 obsługa abonamentowa

ZAUFANIE

Jesteśmy  transparentni. Staramy się z dużą rzetelnością logować przyczyny  powstawania problemów, czas jaki był potrzebny do ich rozwiązania,  metodę rozwiązania. Bardziej wymagającym klientom umożliwiamy również  dostęp do naszego systemu zarządzania projektami gdzie mogą oni mieć  wgląd we wszystko co dzieje się wokół działań związanych z ich  organizacjami. Naszym złotym standardem jest wysłanie wraz z rachunkiem  za usługi, podsumowania z realizowanych zadań i czasu pracy oraz zaleceń  pozwalających na zapobieganie podobnym problemom w przyszłości w formie  pisemnej. W przypadku zakwestionowania naszych zapisów dajemy klientom  możliwość wglądu w naszą dokumentację.

PROAKTYWNOŚĆ

Istnieją firmy, które mają potrzebę, aby minimalizować okresy przestojów spowodowanych  awariami – wtedy przede wszystkim proponujemy usystematyzowane i  ustandaryzowane działania zapobiegawcze jak testy sprzętowe i  programowe, kopie danych, ustalamy plan działania w sytuacjach  kryzysowych (disaster recovery plan) dla każdego możliwego zdarzenia,  które jesteśmy w stanie przewidzieć i minimalizować jego skutki, dajemy w  tym zakresie rekomendacje i kosztorysy, doradzamy w wyborze optymalnych  rozwiązań i zapewniamy kompleksową obsługę. Ponadto możemy w umowie  serwisowej sprecyzować minimalny czas oraz rodzaj reakcji, jak i inne  parametry, jakie klient uznaje za odpowiednie zabezpieczenie dla swojej  strony umowy.

Gracho24 obsługa abonamentowa
serwis informatyczny

ELASTYCZNOŚĆ

Wielu  naszych klientów rozwija się dynamicznie, co w sposób nieprzewidywalny rodzi zapotrzebowanie na usługi informatyczne. W takich  przypadkach, aby maksymalnie usprawnić procesy realizacji zadań  określamy ryczałt minimalny z buforem godzin, a na to stawkę godzinową  na sprzyjających klientowi warunkach, na wypadek gdyby godziny zawarte w  ryczałcie były wykorzystywane ponad bufor przez dłuższy czas. Okres  buforowania godzin jest wtedy elastyczny zgodnie z ustaleniami – zwykle 3  miesiące. Oznacza to, że jeśli przez 2 miesiące klient nie wykorzysta  wszystkich swoich godzin, a w trzecim będzie miał większe potrzeby i  wykorzysta więcej godzin niż uzgodniono w umowie ryczałtowej, to nie zostanie za to obciążony dodatkowymi kosztami.

OTWARTOŚĆ

Jesteśmy  gotowi poszerzać horyzonty i uczyć się nawet trudnych i złożonych  zagadnień, aby wspierać naszych klientów w obszarach, które są dlań  ważne. To dzięki współpracy z różnymi innowacyjnymi firmami rozwijamy  się najprężniej. Bodźcem jest zawsze dopasowanie naszych kompetencji do  potrzeb. To nas napędza i motywuje, oraz jest sednem całej zabawy!

serwis informatyczny