OBSŁUGA ABONAMENTOWA
Dlaczego warto?
Branża IT jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki w ostatnim czasie, a wynagrodzenia i oczekiwania pracowników są bardzo wysokie. Zorganizowanie nowego działu IT w swojej firmie, zakupienie niezbędnego sprzętu i zatrudnienie wykwalifikowanej osoby to wysokie koszty. Z kolei my jako zespół pasjonatów informatyki jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie w rozsądnej cenie. Mamy niezbędny sprzęt, doświadczoną i wyszkoloną kadrę, a co najważniejsze warunki umowy ustalane są indywidualnie.
Dlaczego warto?
Istnieje wiele powodów, dla których warto rozważyć usługi obsługi informatycznej w formie abonamentu. Oto kilka z nich:
- Stała opłata – pozwala na dokładne oszacowanie kosztów i uniknięcie nieprzyjemnych niespodzianek finansowych.
- Redukcja kosztów – Usługa w formie abonamentu może zaoferować niższe koszty w porównaniu z tradycyjnym podejściem do informatyki, ponieważ firma obsługująca posiada specjalistów i narzędzia do zarządzania technologią, co pozwala na efektywniejsze i tańsze korzystanie z infrastruktury informatycznej.
- Wysoka dostępność – może zapewnić szybką dostępność do usług, dzięki czemu problemy techniczne mogą być szybciej rozwiązane, co minimalizuje wpływ na pracę firmy.
- Profesjonalna obsługa – Firma oferująca usługi w formie abonamentu zatrudnia specjalistów z wiedzą i doświadczeniem w zakresie informatyki, którzy mogą zapewnić profesjonalną obsługę, doradztwo i wsparcie dla wszystkich problemów związanych z technologią.
- Bezpieczeństwo danych – zapewnia regularne aktualizacje oprogramowania, kopie zapasowe i zabezpieczenia przed zagrożeniami, co minimalizuje ryzyko utraty danych.
- Skalowalność – co pozwala na dostosowanie usług do zmieniających się potrzeb firmy.
BEZPIECZEŃSTWO
Stosujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jesteśmy zarówno szkoleniowcami jak i uczestnikami wielu szkoleń. Można powiedzieć, że jesteśmy paranoikami w zakresie bezpieczeństwa. Często próbujemy zarażać tą paranoją naszych klientów, gdyż uważamy, że w tym przypadku niesie ona same korzyści. Wdrażanie właściwych nawyków takich jak podwójne uwierzytelnienie, niemożliwe do zapamiętania hasła różne dla każdego serwisu internetowego, hierarchia dostępów, bezpieczna wymiana danych (nie tylko poufnych) podczas realizacji usług i nie tylko… oraz wiele innych, jest według nas bardzo lukratywną inwestycją we własny spokój i dobrobyt dla każdej osoby i firmy.
POUFNOŚĆ
Podpisujemy z naszymi klientami klauzule o zachowaniu poufności przedsiębiorstwa oraz uświadamiamy wszystkich członków naszego zespołu oraz osoby przebywające w naszym środowisku tymczasowo w tym zakresie. Bezpieczeństwo danych jakie są nam udostępniane jest naszym absolutnym priorytetem oraz punktem honoru. Jeszcze nigdy nie miała sytuacja, w której doszłoby do kompromitacji z naszym udziałem. Kluczowymi wartościami każdego członka naszego zespołu, na które zwracamy szczególną uwagę podczas naborów są uczciwość, profesjonalizm i lojalność.
WSPARCIE WTEDY, KIEDY POTRZEBUJESZ
Niektórym naszym klientom z różnych przyczyn zależy, aby wszystkie problemy rozwiązywane były zawsze na miejscu. Częściej jednak forma pomocy nie ma to większego znaczenia, czy to telefoniczna, czy połączenia zdalne, o ile jest skuteczne. Aby sprostać potrzebom naszych partnerów ustaliliśmy w zespole dyżury, przez co możemy zagwarantować dostępność pomocy naszych specjalistów właśnie wtedy, kiedy jest ona potrzebna.
ZAUFANIE
Jesteśmy transparentni. Staramy się z dużą rzetelnością logować przyczyny powstawania problemów, czas jaki był potrzebny do ich rozwiązania, metodę rozwiązania. Bardziej wymagającym klientom umożliwiamy również dostęp do naszego systemu zarządzania projektami gdzie mogą oni mieć wgląd we wszystko co dzieje się wokół działań związanych z ich organizacjami. Naszym złotym standardem jest wysłanie wraz z rachunkiem za usługi, podsumowania z realizowanych zadań i czasu pracy oraz zaleceń pozwalających na zapobieganie podobnym problemom w przyszłości w formie pisemnej. W przypadku zakwestionowania naszych zapisów dajemy klientom możliwość wglądu w naszą dokumentację.
PROAKTYWNOŚĆ
Istnieją firmy, które mają potrzebę, aby minimalizować okresy przestojów spowodowanych awariami – wtedy przede wszystkim proponujemy usystematyzowane i ustandaryzowane działania zapobiegawcze jak testy sprzętowe i programowe, kopie danych, ustalamy plan działania w sytuacjach kryzysowych (disaster recovery plan) dla każdego możliwego zdarzenia, które jesteśmy w stanie przewidzieć i minimalizować jego skutki, dajemy w tym zakresie rekomendacje i kosztorysy, doradzamy w wyborze optymalnych rozwiązań i zapewniamy kompleksową obsługę. Ponadto możemy w umowie serwisowej sprecyzować minimalny czas oraz rodzaj reakcji, jak i inne parametry, jakie klient uznaje za odpowiednie zabezpieczenie dla swojej strony umowy.
ELASTYCZNOŚĆ
Wielu naszych klientów rozwija się dynamicznie, co w sposób nieprzewidywalny rodzi zapotrzebowanie na usługi informatyczne. W takich przypadkach, aby maksymalnie usprawnić procesy realizacji zadań określamy ryczałt minimalny z buforem godzin, a na to stawkę godzinową na sprzyjających klientowi warunkach, na wypadek gdyby godziny zawarte w ryczałcie były wykorzystywane ponad bufor przez dłuższy czas. Okres buforowania godzin jest wtedy elastyczny zgodnie z ustaleniami – zwykle 3 miesiące. Oznacza to, że jeśli przez 2 miesiące klient nie wykorzysta wszystkich swoich godzin, a w trzecim będzie miał większe potrzeby i wykorzysta więcej godzin niż uzgodniono w umowie ryczałtowej, to nie zostanie za to obciążony dodatkowymi kosztami.
OTWARTOŚĆ
Jesteśmy gotowi poszerzać horyzonty i uczyć się nawet trudnych i złożonych zagadnień, aby wspierać naszych klientów w obszarach, które są dlań ważne. To dzięki współpracy z różnymi innowacyjnymi firmami rozwijamy się najprężniej. Bodźcem jest zawsze dopasowanie naszych kompetencji do potrzeb. To nas napędza i motywuje, oraz jest sednem całej zabawy!